Бишкек шаарынын тургундары ала баштаган коммуналдык кызматтар үчүн, бирдиктүү квитанция пилоттук долбоор болуп саналат. Бул тууралуу борбордук мэриянын шаардык администрация бөлүмүнүн директору Нурлан Эшенбаев билдирди.

Анын айтымында, квитанцияга газ (Бишкекгаз), лифт (Бишкекгорлифт), ысык суу жана жылытуу (Бишкектеплосет), муздак суу жана саркынды суулар (Бишкекводоканал), таштандыларды чыгаруу (Комтранском) эсептери кирет.

«Айрым ишканалар, анын ичинде муниципалдык ишканалар дагы эле катышуудан баш тартышты. Алар «Тазалык», «Бишкектеплоэнерго» жана «Түндүк электр». Алар буга алардын абоненттик бөлүмдөрүнүн дүмүрчөктөрдү жеткирүү менен гана эмес, карыздарды өндүрүү менен да алектениши түрткү болушууда », — деди Нурлан Эшенбаев.

Ал белгилегендей, алар коммуналдык кызматтарга чыгымдарды азайтуу үчүн бирдиктүү квитанция тутумун киргизүүнү каалашат.

«Бүгүнкү күндө ар бир адамдын өзүнүн абоненттик кызматы бар, аны тейлөөгө акча сарпталат. Бир эле абонентке бир нече ташуучулар квитанцияларды  жеткирет. Бул ашыкча чыгым», — деп түшүндүрдү Нурлан Эшенбаев.